בכל הנוגע למדיה כאמצעי תקשורת המסייע לתקשר בצורה נכונה עם קהל לקוחות פוטנציאלי, סרטונים קצרים ושיווקיים הפכו לחלק בלתי נפרד מתהליך השיווק, כאשר כיום רבים בוחרים בסרטונים אותם הם יכולים להעלות לשלל פלטפורמות ברשת, בין אם ברשתות חברתיות, באתרי אינטרנט, בפורומים ובשלל אמצעים שחושפים את הסרטונים אל מול קהל לקוחות רחב, או ממוקד.
עם זאת רבים לא ממש יודעים כי יצירת סרטונים שיווקיים חייבת להיות מקצועית – זה הזמן להכיר את ויראליקה. רבים יוצרים סרטונים שצולמו בפלאפון ונערכו דרך אפליקציות חובבניות שמקנות תוצאה שנראית מול קהל היעד כסרטון שאינו עשוי טוב ואינו משפיע כלל על תהליכי השיווק.
בשל כך חשוב לדעת כי ערכית סרטונים היא לא משחק ילדים כמו גם שהפקת סרטונים ועריכת הסרט השיווקי הקצר, היא פעולה אשר דורשת כמה וכמה שלבים בהם אנשי המקצוע המומחים בתחום שלכם חייבים לפעול יחד בתיאום מושלם על מנת להפיק, לביים, לכתוב, לצלם ולערוך סטון תדמית או סרטון שיווקי מוצלח!
אבל מה דרוש בהפקה של סרטונים?
כאשר אתם מבצעים בחירה של חברה לעריכת סרטונים, חשוב שתדעו כי ביצוע הפעולות להפקת סרטון מושלם מחייבת שילוב של אנשי מקצוע מיומנים ביניהם אנשי קריאטיב, כותבי תוכן טובים, צלמים מעולים, מפיקים, בימאים ועורכי סרטונים שיהפכו את הסרטון שלכם לשיווקי, ממוקד, מעניין ומושך.
המטרה בסופו של דבר היא לייצר סביב הסרטון המעולה כמה שיותר 'באזז', משמע: תהודה, כמו גם שחשוב כי לסרטון יהיו יותר ויותר צפיות ברשת – מה שיהפוך אותו לוויראלי ופופולארי ברשת.
מתוך כך ולאחר שילוב של מיומנויות של אנשי המקצוע, תוכלו ליהנות מסרטון שיווקי, מעולה לעסק, לארגון, לחברה או לכל תחום שאותו אתם רוצים לשווק, ולכן חשוב לבחור כבר עכשיו חברת סרטונים מקצועית שיכולה לסייע לכם להפיק סרטונים ויראלים, סרטוני מוצר או שירות, סרטון תדמית ועוד, והכל תוך עבודה מקצועית, נכונה ומדויקת לצרכים שלכם ולאסטרטגיה השיווקית בה בחרתם!