Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • שיווק באינטרנט /
  • מה זו כתיבה שיווקית ומה החשיבות שלה
מה זו כתיבה שיווקית

מה זו כתיבה שיווקית ומה החשיבות שלה

rachel יולי 15, 2020 השאירו תגובה 143

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעניינת. יותר ויותר תכנים שעולים באינטרנט וכן בכלי תקשורת מודפסים, מתבססים על כתיבה שנועדה לשווק מוצרים ושירותים. 

הרעיון הוא מאוד פשוט, לא מדובר בכתיבה ספרותית או אקדמית, גם לא בכתיבה חדשותית. זו כתיבה שמיועדת לדבר אחד בלבד, לשווק מוצר או שירות, מתוך כוונה שהקורא יתעניין וירצה לרכוש אותם. לעיתים המאמרים מתפרסמים באתרי הבית של אותן חברות ובעלי מקצוע, לעיתים באתרי מאמרים, אתרי חדשות ואתרים אחרים. כאמור, גם כלי תקשורת נוספים עושים שימוש בתכנים מסוג זה, כולל עיתונים יומיים. 

מדובר בכתיבה שיווקית אשר המטרה שלה, כאמור, הוא להציע מוצר או שירות ולמכור אותו. לכן, גם הכללים שחלים על כתיבה כזו, שונים מאשר על כתיבה חדשותית או ספרותית. הם שונים, מאחר והם אמורים להציע את המוצר ואת השירות, על כן, הכתיבה תהיה חיובית, תהיה עמוסה מצד אחד בפרטים טכניים ומצד שני בשמות תואר שיפארו ויהללו את המוצר או את השירות. 

כמו כן, כתיבה שיווקית תשתמש בביטויים שמיועדים למכירה, ביטויים שנועדו לגרום לקרוא להבין שהוא צריך את זה, הוא צריך את המוצר, את השירות, ומשתלם לו להשקיע בהם. 

כיצד יוצרים כתיבה שיווקית

לצד הכללים שציינו, יש עוד מספר מאפיינים לכתיבה שכזו. למשל, היא חייבת להיות אמינה, אי אפשר לשקר, אי אפשר למכור מוצר או שירות באמצעות מידע לא אמין, שכן השקר יתגלה. מה שכן, אפשר לא להתייחס לדברים השליליים. 

הכתיבה צריכה להיות מעניינת, קולחת, כזו שתגרום לגולש להבין מיד מה מציעים לו ויחד עם זאת, להיות מספיק מעניינת בשביל שהוא ירצה לקרוא עד סוף המאמר ואז להשאיר פרטים או להרים טלפון ולרכוש את המוצר או את השירות. 

rachel
2020-07-15
שתף סיפור:
← הקודםתיקון מקבוק
הבא →מכירות לעסקים
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • מה בדיוק עושה מקדם אתרים?

    מה בדיוק עושה מקדם אתרים?

  • קידום עסקים באינטרנט

    קידום עסקים באינטרנט – כיצד אפשר לעשות את זה

  • ליווי וייעוץ שיווקי לבתי ספר

    ליווי וייעוץ שיווקי לבתי ספר וישיבות תיכוניות

  • יועץ שיווקי

    יועץ שיווקי – שיווק בתקופות של אי וודאות

  • טיפים של מוטי פלד לבחירת מקדם אתרים

    טיפים של מוטי פלד לבחירת מקדם אתרים

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    693839 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    688656 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    687358 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    684902 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    683613 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    683418 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    682348 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    681341 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    680695 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    680226 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.