בשנת 2018 התרחשה בישראל מהפכה. גוגל שופינג הגיעה סוף סוף ארצה ואפשרה לאינספור עסקים להתחיל להרוויח ממודעות שמופיעות בצורה הרבה יותר בולטת בתוצאת החיפוש. מודעות גוגל שופינג כוללת תמונה, טקסט הנאה למכירה ואף מחיר. כך בעצם מדובר במודעות שנראות כמו כל מוצר שתמצאו בחנות אינטרנטית והדבר מאפשר להגדיל את יחס ההמרה באופן משמעותי למדי.
משפרים את הנוכחות ברשת עם גוגל שופינג
על מנת להשיג את מרבית התועלת משימוש בגוגל שופינג עליכם לוודא כי אתם בוחרים בתמונת מודעה שתוכל להתלבט ביחס למתחרים שלה. בחרו בצבעים בוהקים ותמונה שבה מוצג המוצר בצורה הברורה ביותר שישנה. היבט נוסף שכדאי להתייחס אליו יהיה טקסט ההנעה לפעולה.
שילוב של טקסט הנעה לפעולה חכם ומדויק יוכל לעשות את ההבדל ולהפוך את המודעה שלכם לאפקטיבית ובצורה יוצאת דופן. במידת הצורך יהיה ניתן להיעזר בקופירייטרים על מנת שיוכלו לסייע לכם בניסוח נכון ואפקטיבי ככל הניתן של הטקסט.
בחירת מחיר תחרותי למוצר
המחיר שאתם בוחרים בעבור המוצר שיופיע במודעת גוגל שופינג יהיה בעלת השפעה עצומה על הצלחת הקמפיין הפרסומי שלכם. עליכם לנתר באופן קבוע את המחירים של המתחרים ולוודא כי אתם יודעים לשחק בצורה חכמה בין קביעת מחיר תחרותי ובין מחיר אשר יאפשר לכם להיות רווחיים בצורה משמעותית ככל האפשר.
על מנת להשיג את שיווי המשקל הזה עליכם לוודא כי אתם משחקים עם המחירים כמו המקצוענים של אינסייט עד שתדעו מהו טווח המחירים הנכון ביותר לכל מוצר שאתם מתכוונים למכור דרך גוגל שופינג. זו תהיה הדרך הבטוחה שלכם להשיג יתרון אמתי ומאוד משמעותי על המתחרים שלכם בעצם. אז אלא תבזבזו זמן והתחילו לפעול בנושא עוד היום.