כל עסק אמור להיות ממותג איכשהו. הוא צריך שיהיו לו הצבעים שמזהים אותו ועושים אותו למה שהוא יהיה כמו גם את הכיתוב ואת הסלוגן שילוו אותו. אנחנו עדים לכך כי עסק שיש לו את הצבעים שלו ואת הלוגו שמלווה אותו והם בצבעים בולטים או עם עיצובים מוכרים, הוא יהיה עסק שיהיה הרבה יותר קל לזהות אותו מבין בתי העסק האחרים המוכרים כולם מותגים דומים.
מיתוג עסקי הוא זה שלמעשה יוצר את הדבר שהופך את המוצר או את המותג למה שהוא יהיה בסופו של דבר.
מי ממתג את העסק?
על מנת למתג את העסק יש צורך לפנות אל אנשי מקצוע מומחים ומנוסים שיש להם את הידע המקצועי והם מנוסים בעבודה הגרפית הנכלל תחת המיתוג והעבודה של עיצובי לוגו על כל הניירת.
למעשה אנחנו רואים היום כי עסק ששומר על המיתוג שלו ושם לב לכך כי הלוגו יהיה לוגו איכותי (קראו איפה עושים עיצוב לוגואים), לוגו שילווה את כל הניירת של העסק, את השקיות, את השילוט וכל מה שנלווה לעסק, הופך מהר מאוד למותג שמדבר בעד עצמו.
אין ספק שמדובר בצעד שהוא מאוד חושב לרוב רובם של בתי העסק כאשר זה מה שלמעשה הופך אותם מעסקים אנונימיים, לכאלה שיש להם שם מוכר וטוב וכל לקוח פוטנציאלי יודע להצביע עליהם אפילו מרחוק.
מותג שמדבר בעד עצמו…
אז דברנו על מוצגים שמדברים בעד עצמם. חשוב לציין כי המוגים הללו שאכן מדברים בעד עצמם הם מותגים שהשקיעו בהם, שעבדו עליהם ומי שהכין אותם עשה אותם מתוך היכרות קרובה עם השוק, מתוך ידע מקצועי ומתוך הבנה מה הלקוח בעצם רוצה או מחפש.
אין ספק כי מיתוג כזה אכן יצליח למכור, לשווק וגם… לדבר בעד עצמו.