Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • שוק העבודה /
  • השאלות הקשות שגוגל שואלים בראיונות עבודה
קורס קידום אתרים

השאלות הקשות שגוגל שואלים בראיונות עבודה

רועי קופרמן ספטמבר 6, 2015 השאירו תגובה 630

חברת גוגל העולמית הצליחה להטביע את חותמה על האינטרנט העולמי ורבים מכל מיני מדינות שונות מעוניינים להתקבל לעבודה באחד מסניפי גוגל המשויכים למדינה בה הם מתגוררים.

אם גם אתם בתהליכי חיפוש עבודה ומעוניינים להתקבל הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא להכין את עצמכם לאותן שאלות קשות שגוגל שואלים בראיון העבודה.

 

קצת על גוגל..

גוגל היא תאגיד אמריקאי בבעלותה של חברת אלפאבית. הסניף הראשי של החברה ממוקם בקליפורניה, מייסדי החברה הם סרגיי ברין ולארי פייג'. החברה הוקמה בשנת 1998, המוצרים המוכרים ביותר של חברה זו הם מנוע החיפוש של גוגל, הג'ימייל, הגוגל כרום, מערכת ההפעלה של האנדרואיד והיו טיוב. נכון לשנת 2014 עבדו בחברה קרוב ל- 50,000 עובדים ומדי שנה ניתן לראות שהפופולאריות של חברת גוגל עולה. אחד הדברים אותם יש לקחת בחשבון הוא שאנשים רבים בכל חלקי העולם מעוניינים להפוך לעובדיה של חברה שמצליחה להתפתח עוד ועוד מדי שנה. בנוסף, השכר והתנאים שמוענקים לעובדי חברת גוגל הם בהחלט תנאים יוצאים מן הכלל.  נכון להיום חברת גוגל נחשבת לאחת מהמעסיקות הטובות ביותר בעולם.

 

חשוב לדעת שאין לדעת

כיוון שגוגל נחשבת לאחת המעסיקות הטובות ביותר בעולם אנשים רבים שולחים קורות חיים אליה ורק הטובים ביותר נבחרים. אם אתם מעוניינים להיות אחד מאלו שמשתלבים בחברה תצטרכו להכין את עצמכם מראש, אם על ידי למידת החברה (היסטוריה, מוצרים, שירותים ועוד) ואם מבחינת תהליכי הסינון ואותן שאלות ששואלים בראיונות העבודה.

 

חשוב לדעת שאין שום דרך לדעת מה ישאלו אתכם בראיון. ניתן לשאול חברים מה שאלו אותם ואנו יכולים לספק לכם מידע לגבי חלק מהשאלות שיכול להיות שישאלו אתכם במהלך הראיון אך אין זה אומר ששאלות אלו ישאלו. חשוב לקחת בחשבון שהשאלות שישאלו אתכם במהלך הראיון אינם שאלות פשוטות ורבים טוענים שאלו שאלות פשוטות. כאן מדובר על שאלות שקשורות להתאמה שלכם אל החברה, בניסיון להבין עד כמה אתם באמת מכירים את החברה בה אתם מעוניינים לעבוד ועד כמה אתם מצליחים לשלב בין יצירתיות, מקצועיות לידע בתחום אליו אתם מגישים מועמדות. חלק מהשאלות יכולות להיות על עבודות קודמות, אחרות על האם אתם מכירים את חברת גוגל ועד כמה ושאלות אחרות יכולות להיות קשורות לתחום הידע המקצועי שלכם, כמו שאלות אודות האלגוריתם של גוגל, כתיבת אלגוריתם, פעולות הקשורות אל תכנון ופיתוח ועוד.

 

לסיכום, הדרך הטובה ביותר להתכונן לשאלות הקשות של גוגל היא ללמוד אודות החברה, אודות כל השירותים והמוצרים שלה, כיצד היא מתבדלת משאר החברות וכמובן להיות הכי טובים בתחום המקצועי אליו אתם מעוניינים להתקבל. שיהיה בהצלחה.

רועי קופרמן
2015-09-06
שתף סיפור:
← הקודםעיצוב חלל מסחרי – כיצד זה מתבצע?
הבא →3 דרכים להתגבר על הפחד מלקנות בגדים אונליין

נכתב על ידי רועי קופרמן

אוהב אינטרנט, רשתות חברתיות ולצפות בממים של חתולים

הצג את כל המאמרים על ידי רועי קופרמן

מאמרים קשורים

  • מרצים למנהלים

    הרצאות למנהלים – מה החשיבות שלהם?

  • חיפוש עבודה לנוער

    חיפוש עבודה לנוער בחופש

  • גיוס עובדים

    טיפים לגיוס עובדים

  • ברזי תעשייה

    סוגי ברזי בקרה בתעשייה – אילו קיימים

  • פרסום מודעת דרושים

    פרסום מודעת דרושים: כל הדגשים החשובים

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    235032 צפיות
  • בדיקת מהירות באינטרנט

    איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    231929 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    231103 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    229055 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    228244 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    227644 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    226863 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    226257 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    225718 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    225112 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.