Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • שיווק באינטרנט /
  • לשלוט בתהליך הפרסום האינטרנטי באמצעות קידום אתרים ממומן
שיווק באינטרנט

לשלוט בתהליך הפרסום האינטרנטי באמצעות קידום אתרים ממומן

rachel נובמבר 24, 2015 השאירו תגובה 970

אם נבדיל את הקידום האורגני שהוא למעשה התוצאות הטבעיות שמאפשרות לקדם את האתר שלנו באמצעות קשת רחבה של פעולות.

אופציה נוספת לקדם את האתר שלכם ברשת, יש יגידו אפילו פחות מורכבת היא באמצעות קידום ממומן המכונה PPC. אם עדיין לא שמעתם את המושג Google Adwords, בהחלט אפשר לומר שזה הזמן המתאים להכיר. למעשה, חלק גדול מהתוצאות להן אתם נחשפים בתור גולשים מתבסס בהתאם לפעולת הלחיצה שאנו מבצעים על המודעה עצמה. המפרסם, כלומר בעל האתר משלם על כל קליק שנלחץ בהתאם לעוצמה של מילת החיפוש. חשוב לציין, שבדומה לקידום האורגני גם קידום אתרים ממומן חייב להתבסס על חיפושים רלוונטיים בהתאם למילות המפתח וכאן נכנס תפקידו של מקדם אתרים שיודע ומבין מה הוא עושה.

מדוע חשוב לבחור מקדם מקצועי שמבין בקידום אתרים ממומן?

מקדם מקצועי למד להכיר את מערכת הפרסום של Google ולכן  יידע לשדרג את השימוש באופן האופטימאלי ביותר, זאת בהתאם לצרכים שלכם. ל- Google יש שיטה על פיה היא קובעת את מיקום המודעות ברשת ואת רמת המודעה משמע האיכות שלה. מקדם שיידע לנתח כפי שצריך את הקמפיין הפרסומי שלכם, יעלה את רמת החשיפה שלו ויגרום להנעה לפעולה שזו המטרה העיקרית לאורך כל תהליך הפרסום. בנוסף, כאשר אתם לוקחים את תהליך הקידום הממומן לאתר שלכם על עצמכם, אתם עלולים לשלם יותר כסף עבור כל הקלקה ולא בטוח שתצליחו למקסם את הפרסום.

מהם היתרונות בקידום אתרים ממומן?

  • מקצר תהליכים – בשונה מקידום אורגני הנחשב לתהליך ארוך שלוקח זמן, מתמשך הדורש סבלנות, קידום אתרים ממומן מאפשר לקצר את התהליך שיוביל למצב בו אנו ממוקמים בעמוד הראשון של Google, אפילו תוך מספר דקות.
  • פרסום ממוקד – בעזרת הקידום הממומן תוכל לשלוט במיקום המודעות הפרסומיות ולמשוך את קהל היעד הרלוונטי לאתר שלך.
  • מעקב- כלים סטטיסטיים מאפשרים לבדוק איפה אנו נמצאים מבחינת הכנסות מול הוצאות. במצב בו הקמפיין לא מניב רווחים, ניתן מיד לעצור אותו או לשנותו.
  • חשיפה גבוהה- הקמפיין הפרסומי ברשת בשיטת הקידום הממומן מאפשר לחשוף את המודעה לקשת רחבה של אנשים.
  • תקציב זול – אם משווים את תקציב הפרסום האינטרנטי ב- Google לאמצעי מדיה אחרים ניתן לשים לב לחיסכון הכלכלי המשמעותי שאנו משיגים.
  • גמישות – בתור מפרסמים אתם שולטים בזמני הפרסום, אתם מגדירים את התקציב הפרסומי ואתם יכולים בכל עת לשנות את הגדרות החשבון שלכם ב- Google Adwords.

למידע נוסף על אפשרויות השיווק באינטרנט – בקרו באתר MarketPro.

rachel
2015-11-24
שתף סיפור:
← הקודםקורס קידום אתרים – ללמוד מקצוע מבוקש
הבא →בניית אתרים – חובה לכל עסק
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • הגדלת צפיות ביוטיוב

    4 דרכים מעניינות להגדלת צפיות בערוץ היוטיוב שלכם

  • סליקה

    סליקה

  • קידום בגוגל

    5 דרכים לעשות קידום בגוגל לעסק שלכם

  • קידום אתרים אורגני SEO

    3 הגורמים החשובים ביותר ב-SEO

  • פרסום בפייסבוק

    רשתות חברתיות – מעל כולם

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    389117 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    385356 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    384593 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    382196 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    381211 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    380752 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    379794 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    379069 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    378500 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    377948 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.