Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • כספים ופיננסים /
  • השוואת ספקי תקשורת
אסטרטגיה כלכלית

השוואת ספקי תקשורת

rachel דצמבר 28, 2015 השאירו תגובה 1376

אין זה סוד שמבין ההוצאות הגדולות ביותר שאנחנו מוצאים אפשר למצוא הוצאות על ספקי תקשורת שונים. החל מטלוויזיה, המשך בטלפונים סלולאריים וכלה באינטרנט.

אומנם במהלך השנים בזכות רפורמות שונות שבוצעו מצד אחד ומצד שני אפשרויות שונות ומוזלות שנפתחו בפנינו, אנחנו כבר לא משלמים כמו פעם, ובכל זאת, אנחנו עדיין משלמים לא מעט, מה כן אפשר לעשות עם זה? מאוד פשוט, השוואת מחירי תקשורת.

ביום בו האינטרנט התחיל לצבור תאוצה והפך להיות נוכח כמעט בכל בית, אנחנו זכינו לכלי שמעולם לא היה קודם, לא ביעילות שלו, לא ביכולות שלו ולא בכמות המידע המעודכן שהוא מספק לנו תוך זמן קצר כל כך. בין היתר זה בא לידי ביטוי ביכולת שלנו לבצע השוואת מחירים בין ספקי תקשורת.

הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו נכנסים לאתר שמבצע השוואת מחירים ובודקים מכל ספק מציע לנו. האתר יציג בפנינו מגוון דברים שיאפשרו לנו להחליט איזה מן הספקים מתאים לנו ואיזו מן התוכנית עומדת בתקציב שלנו. למעשה במסגרת השוואת ספקי תקשורת, אנחנו יכולים לבחור גם בין ספקים שונים וגם בין התוכניות השונות של ספק ספציפי.

למה זה חשוב וטוב שנעשה השוואה שכזו

ראשית, השוואה כזו נותנת לנו כלים שונים ורבים לדעת מה בדיוק מציעים לנו, מה יש בשוק, מי נותן יותר ומי מבקש יותר. לפני שאנחנו מגיעים למוקד ומבקשים לסגור עסקה, חשוב שנדע מה בדיוק מציעים לנו ומה אנחנו מקבלים. כך לא יוכלו למכור לנו דברים שאנחנו לא צריכים או דברים במחירים מוגזמים.

שנית, כך נוכל לנהל את המיקוח בין הספקים בצורה הרבה יותר טובה וברורה. כל המידע לפנינו  ואנחנו יכולים ליצור קשר עם חברה אחת בשביל לקבל הצעה ואז להתקשר לחברה אחרת בשביל לקבל הצעה יותר טובה על בסיס מה שהציעו לנו. ככה עובד שוק חופשי.

שלוש, המידע שנמצא באינטרנט הוא למעשה אחד הכללים הבסיסיים של שוק חופשי. אינפורמציה מלאה. אף חברה לא יכולה לטעון שהמידע לא נכון או לא אמיתי, היא לא יכולה לנסות למכור לנו את החבילות במחירים אחרים. בסופו של דבר גם כל חברה רוצה למכור לכמה שיותר לקוחות ועל כן סביר להניח שהיא תרצה לפרסם את המידע האמין ביותר באותם אתרים.

לכן, לפני שאתם מחליטים לחתום על עסקה עם ספק תקשורת, תבדקו מה כל ספק מציע לכם, מה כוללת כל חבילה, תשוו, ורק אז תסגרו עסקה.

rachel
2015-12-28
שתף סיפור:
← הקודםמהו שיווק באינטרנט ?
הבא →קשרי לקוחות דרך האינטרנט
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • מערכת Priority

    למה חובה להחזיק בכל ארגון מערכת Priority?

  • מסחר אלגוריתמי

    מה זה מסחר אלגוריתמי?

  • ייפוי כוח מתמשך באתר של יונית גזל

    מהו ייפוי כוח מתמשך?

  • מי זכאי לקבל החזר מס

    מי זכאי לקבל החזר מס

  • גוגל שופינג

    גוגל שופינג – איך עושים את זה נכון?

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    693852 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    688669 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    687371 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    684915 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    683626 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    683431 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    682361 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    681354 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    680709 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    680239 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.