Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • שיווק באינטרנט /
  • קידום אתרים בגוגל – האם עדיין רלוונטי?
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – האם עדיין רלוונטי?

rachel אפריל 12, 2017 השאירו תגובה 2022

אם אתם רק מתחילים לחקור את כל הנושא של קידום אתרים, סביר להניח שאתם כבר מוצפים בכל מיני מסרים הסותרים אחד את השני. מצד אחד, אתם בטוח שומעים כמה חשוב שיהיה לכם אתר טוב ונוכחות אונליין אשר עוזרת לכם לתקשר עם קהל לקוחות חדשים ולהיות מדורגים גבוהים בתוצאות מנועי החיפוש. מצד שני אתם גם בטח שומעים שקידום אתרים היום הוא כבר לא אפקטיבי ויעיל, הוא מיושן, או שהוא בעצם טריק מלוכלך אשר נעשה על ידי האקרים וספאמרים. אז איך בעצם תוכל להחכים בין שני זוויות הראיה האלו?

תנו לנו להרגיע את דאגותיכם: קידום האתרים ממש לא מת. הוא אפילו מתפתח במהירות ומשתנה על בסיס יומיומי.

בנקודת זמן בעבר הלא כל כך רחוק, נושא קידום האתרים היה מיוחס בעיקר לסדרות של גישות טקטיות שבו יכלתם להשתמש כדי לדרג את האתר שלכם גבוה במנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל או בינג. מומחי קידום אתרים בגוגל הציעו טיפים ועזרה על איך לבנות קישורים, איך לעצב ולבנות נכון את האתר שלכם, איך לבחור את שם הדומיין הנכון, ולהכניס נושאי תוכן המיועדים לדחוף את האתר למיקומים גבוהים במנועי החיפוש עבור מילות חיפוש ספציפיים. התחרות הגדולה אשר הגיעה לתחום הגיעה למצב של התמחות והשרשה של הידע הכה חשוב הזה.

כיום, המציאות של התבלטות בעולם הדיגיטלי היא הרבה יותר מסובכת מזה. לטקטיקות עדיין יש מקום בתחום זה. אך אתר המדורג גבוה במנועי החיפוש הוא פונקציה הנובעת בעיקר מאסטרטגיה מחושבת אשר משלבת נושאים רבים, החל מתוכן איכותי וקישורים חזקים ועד לנוכחות רצינית ברשתות החברתיות והבנה עמוקה של קהל הלקוחות.

מה הביטוי אופטימיזציה למנועי חיפוש באמת אומר?

אינטגרציה זהו מושג חשוב מאוד. קידום אתרים בגוגל היום מאחד כמה משמעויות שונות: טקטיקות של אופטימיזציה לחיפוש, שיווק ברשתות החברתיות, שיווק מקומי, קופירייטינג, אופטימיזציה להמרות ופיתוח תוכן. במילים אחרות, על מנת לקבל דירוג גבוה ולהוות תחרות רצינית בזירה הדיגיטלית, העסקים והיזמים חייבים לאמץ טווח רחב יותר של גישות שיווק אונליין מאשר אי פעם. זה לא מספיק לחשוב שסוג אחד של התמחות ייקח אתכם כל הדרך למטמון. להיפך, אתם חייבים להפוך לסטודנטים לשיווק דיגיטלי, להקים בסיס עם יסודות חזקים, ואז להמשיך את לימודיכם בתחום יותר מתקדמים ומגוונים אשר יתאימו לבסיס הידע המקורי שלכם.

rachel
2017-04-12
שתף סיפור:
← הקודםמדוע אנחנו צריכים מערכת SAP?
הבא →כך תבחרו תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • קידום אתרים ממומן

    קידום אתרים ממומן – זה כדאי?

  • תמונה בחינם או בכסף - מה עדיף?

    תמונה בחינם או בכסף – מה עדיף?

  • משרד ניו מדיה

    רוצה לגרום לעסק שלך הצליח? פנה אל משרד ניו מדיה

  • מדריך קידום אורגני

    מדריך קידום אורגני – למי הוא נחוץ ?

  • קידום אתרים?

    האם כל עסק שנוכח בדיגיטל זקוק לקידום אתרים?

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    501951 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    497857 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    496849 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    494360 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    493265 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    492889 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    491880 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    491075 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    490462 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    489959 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.