אנשים שהתחילו לנהל את העסקים שלהם לפני שנים לא רגילים לתחרות המוגזמת שניתן להתרשם ממנה היום, כי בעבר לא היו כל כך הרבה בעלי עסקים.
בעבר בכל תחום היה מספר מצומצם יחסית של עסקים פרטיים, כך שזה לא מפתיע שבעלי העסקים לא חשבו לקחת שירות כמו מענה אנושי לעסקים או תיאומי טלמרקטינג. היום הדברים השונים, ואתם חייבים להבין שאם אתם רוצים לעמוד בתחרות עליכם להיות כמה שיותר זמינים ללקוחות שלכם.
למה חשוב להישאר זמינים ללקוח תמיד?
אם תסתכלו על ההתנהלות שלכם בתור לקוחות תוכלו לשים לב לכך שברגע שבו אתם פונים לקבל שירות ואיש לא עונה לכם, אתם מייד עובדים לקבל את השירות הזה במקום אחר. זה נכון לגבי תחום התקשורת, המסעדנות או לגבי כל תחום אחר, ולכן הפתרון של מענה אנושי לעסקים מוצלח כל כך. כל בעל עסק שמקבל שירות כזה מחברה מקצועית למעשה יודע שכל לקוח שינסה ליצור קשר עם העסק שלו יקבל מענה, ולא משנה באיזה שעה זה יהיה. כך הלקוח מצידו מרגיש שתמיד יש עם מי לדבר, ולכן הוא לא ימהר לעזוב כדי להפוך להיות לקוח של המתחרים שלכם.
שירות במחיר משתלם
בעלי העסקים שעובדים עם השיטה של מענה אנושי ללקוחות שלהם אשר ניתן ע"י חברה חיצונית אומנם משלמים על השירות הזה, אך בגדול בהחלט ניתן לומר שהם חוסכים. האופציה השנייה היא להעסיק מזכירים שיענו תמיד ללקוחות שלכם, אך זו אופציה מאוד יקרה ולא משתלמת, ולכן רוב בעלי העסקים לא בוחרים בה. אתם תראו שככל שהזמינות שלכם עבור הלקוחות תהייה גדולה יותר כך בכל חודש מספר הפניות אליכם ילך ויגדל.
תגובה אחת
בתור לקוחה שגולשת בהרבה אתרים, לא פעם ולא פעמיים נעזרתי בשירות של צ'אט אונליין. הדבר הכי מעצבן שיכול להיות זה כשהעונה בצ'אט הוא לא אמיתי, אלא רובוט
אני ישר יוצאת מהאתר ומתעצבנת, הטיפ שלי לחברות זה להשקיע באנשים אמיתיים בצ'אט.