הדרך הטובה ביותר לקדם עסק, ארגון או חברה היא באמצעות הפקתם של סרטונים תדמיתיים קצרים אשר יופקו במקצועיות רבה, בעזרת אנשים המבינים בתחום הסרטים והקולנוע, ויוכלו לספק לחברה סוג של פרסומת אשר תייצג אותם באור חיובי. מטרת הסרטון היא בדרך כלל לעלות את רמת החשיפה של העסק בתחום אותו הוא מייצג.
על איזה דגשים כדאי לשמור בביצוע הפקת סרטי תדמית?
הפקת סרטי תדמית היא תהליך מורכב, דינאמי ומוקפד אשר כולל שלבים רבים. על כן, מומלץ לתכנן את ההפקה של הסרטים התדמיתיים בצורה מסודרת אשר תהיה מקובלת הן על החברה המספקת את הסרטון הסופי והן על הלקוח אשר משלם ממיטב כספו על השירות ועל המוצר הסופי. בכדי להשיג את המטרה העיקרית של הפקת סרטי תדמית שהיא למעשה חשיפה מוגברת של העסק והגדלת מאגר הלקוחות, מומלץ שהחברה איתה בחרתם לעבוד תבצע תחקיר קצר ותמציתי על העסק שלכם. בנוסף כדאי לבנות תסריט אשר ישווק ויחשוף בפני האנשים שיצפו בסרטון התדמיתי המופק את היתרונות של החברה או העסק ויביעו התעניינות נוספת לאחר הצפייה. כמו כן, שימוש בציוד צילום מקצועי שיכלול קריינות מקצועית ועריכה מקצועית ישדרגו את הסרטון בכמה רמות.
מה הם הסוגים של סרטים המייצגים עסקים וחברות?
* סרטים שמטרתם להעלות את אחוזי המכירות של המוצרים השונים אותם החברה מספקת או מייצרת.
* סרטים שמטרתם לגייס כספים לדוגמא: כספי תרומה, כספים שמטרתם העתידית היא פיתוח תוכנה או מוצר.
* סרטים אשר מוכרים או מקדמים מוצר ספיציפי בשוק.
* סרטים המסבירים או מציגים מטרה מסויימת לדוגמא איך להימנע מתאונות דרכים, איך להשתמש בשירות או מוצר מסויים וכדומה.
למי כדאי לרכוש את אחד מסוגי הסרטונים?
הפקת סרטי תדמית מומלצת למעשה לכל סוג של עסק: עסק קטן בתחילת דרכו, עסק מתפתח ואפילו עסק או חברה גדולה אותה רוב האוכלוסייה מכירה. כדאי להתאים את המטרות של הסרט לעסק ולבנות אותו לפי תקציב שיוגדר מראש. מה שניתן לשינוי בין הסרטונים השונים, הוא אורכו של הסרט, המחיר של הסרט, הנושא שלו וכדומה. הדבר החשוב ביותר כאשר בונים סרט לחברה או לקוח הוא לוודא שהמסר הראוי מועבר לקהל היעד בצורה הטובה והמקצועית ביותר.