קידום אתרים אורגני הפך לאחד מאפיקי השיווק המומלצים ביותר בעבור בעלי עסקים, זאת בשל העובדה שהוא טומן בחובו לא מעט יתרונות. לצד היתרונות הללו, מדובר באפיק שמשתלם לטווח הארוך ועל כן, הקידום בגוגל הוא חיוני עבור כל בעל עסק. מאמר בנושא.
להופיע במנוע החיפוש, ובמיקומים הראשונים
אחת המטרות בבניית אתר היא החשיפה לקהלים חדשים. תארו לכם שאתם בונים אתר, משקיעים בו לא מעט כסף ולבסוף ממוקמים במיקומים נמוכים או לחלופין – לא מופיעים במנוע החיפוש. הרי שלמעשה, האתר אינו מקבל את החשיפה הפוטנציאלית שלו. לכן אחת הסיבות החשובות ביותר לבצע קידום היא לטובת חשיפה והופעה במיקומים גבוהים במנוע החיפוש (ובמיוחד להופיע במיקומים ראשונים בביטויים אסטרטגיים שעשויים לסייע לכם להשיג לידים). פה נעצור לציין כי REGO היא חברה לקידום אתרים בישראל, ובאתר החברה תוכלו למצוא לא מעט מאמרים נהדרים בתחום.
כדי למלא את האתר בתוכן איכותי
אחד הפרמטרים של קידום אתרים אורגני הוא התוכן. כחלק מפעולות הקידום, מקדם האתרים שלכם יסייע לכם באפיון מאמרים איכותיים בתחום שלכם – מאמרים שמצד אחד יהיו בעלי ערך גבוה לגולשים ויספקו מידע אמין ומקיף, ומצד שני יסייעו לכם להתברג במיקומים גבוהים במנוע החיפוש.
במקרים מסוימים מקדם האתרים יספק בעבורכם את התוכן, ובמקרים מסוימים ייתכן ותעדיפו לכתוב אותו בעצמכם או להביא כותב תוכן מטעמכם. כך או כך, אל תתפשרו על תוכן בינוני, משום שלתכנים באתר יש חשיבות גדולה בהצלחת הפרויקט.
אופטימיזציה ותיקונים טכניים
פעולת הקידום נוגעת גם בפן הטכני של האתר, ולא מדובר רק בכשלים טכניים שפוגעים בחוויית המשתמש (שזה גם מאוד חשוב, וחלק בלתי נפרד מהתהליך), אלא באופטימיזציה לאתר – תהליך שיסייע לכם להתקדם במיקומים בגוגל.
כחלק מהאופטימיזציה יש לוודא שמשקל התמונות אינו גבוה מידי, שהאתר מסודר בהיררכיה נכונה, שקיימים קישורים פנימיים, שישנן כותרות ומטא תגיות לכל עמוד ועוד. מלבד כל אלה, מקדם אתרים מקצועי יסייע לכם לבנות פרופיל קישורים איכותי הכולל מגוון רחב של אתרים שונים שיקשרו אל האתר שלכם ויתרמו לו להתברג על ביטויים רלוונטיים.
בהצלחה.