Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • שיווק באינטרנט /
  • סרט תדמית – מתי נכון לעשות אותו?
סרט תדמית

סרט תדמית – מתי נכון לעשות אותו?

rachel אוגוסט 31, 2020 השאירו תגובה 804

כל בעל עסק יודע מתי הוא אמור לצאת בקמפיין פרסום. יש עסקים שכל הזמן מציגים קמפיינים שונים, בוודאי אם מדובר בעסקים גדולים. לעומת זאת, ישנם עסקים שבוחרים לצאת בקמפיין פרסום בתקופות ספציפיות, בין אם זה על פי עונות, בין אם זה על פי מצבים אקטואליים מסוימים ועוד. לעומתם ישנם עסקים שיוצאים בקמפיין פרסומי, כשזה מתאפשר להם מבחינה כלכלית. 

בזמן שבעלי עסקים גדולים או קטנים, יודעים מתי לצאת בקמפיין פרסומי, עולה שאלה, האם הם יודעים מתי להפיק סרט תדמית לעסק שלהם. כידוע, סרטים מסוג זה הם שונים לחלוטין מפרסומות, בין אם הן מוצגות באינטרנט, בטלוויזיה או בכל מקום אחר. 

סרט תדמית הוא הרבה יותר ארוך, הרבה יותר מושקע, מציג רבדים שונים שקשורים לעסק וכן למוצרים ושירותים שהוא מספק. לכן צריך לדעת מתי להכין ולפרסם אותם. חשוב להדגיש, קהל היעד של סרט תדמית הוא שונה, במקרים רבים, מקהל יעד של פרסומות רגילות. שכן במקרה של פרסום סטנדרטי, הרבה פעמים מדובר בקהל לא ממוקד, קהל רחב, כל מי שיכול לצפות בו. סרטי תדמית מיועדים הרבה פעמים לאנשים מסוימים. 

מתי מכינים סרט תדמית 

ראשית, כשרוצים להציג, למכור את העסק, המוצרים והשירותים השונים שהוא מציע. זה יכול להיות לקהל לקוחות ספציפי, קהל משקיעים, כלי תקשורת ועוד. 

שנית, כשרוצים להשתלב במכרז, פרויקט או כל דבר אחר וצריך להציג את העסק. אז בוחרים לעשות זאת באמצעות סרטי תדמית שונים. המטרה היא להסביר ולהוכיח מדוע העסק יכול להתאים לכך. 

שלישית, כשהעסק רוצה לשווק מוצר או שירות מסוים. אז נכון להציע סרטוני אנימציה לעסקים למשל שיכולים להתאים לכך. למשל, עסק שרוצה להציע לשוק מסוים מוצר שיכול לשנות אותו, אז הוא יכין סרט מיוחד לשם כך, בעזרתו הוא יציג את המוצר שלו. 

ארבע, כשהעסק רוצה לצאת ממשבר או כשהוא רוצה לגייס כספים ממשקיעים, אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות סרט תדמית על תקן פרזנטציה. בצורה כזו הוא יכול לספק תמונת מצב מלאה, ברורה ומפורטת על העסק.

rachel
2020-08-31
שתף סיפור:
← הקודםשירות בניית קישורים
הבא →קידום אתר בגוגל – איך תעשו את זה נכון?
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • איך לבחור משרד לפרסום דיגיטלי

  • עיצוב לוגו לעסק – דגשים חשובים

  • כתיבה שיווקית – איך זה עובד?

  • צילום מוצרים

  • פרסום במגזר הערבי

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    1254447 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    1246324 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    1245146 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    1242450 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    1240640 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    1240415 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    1238798 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    1237586 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    1236904 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    1236179 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.