בתקופות של אי וודאות, כל עסק חייב לעשות כל שניתן כדי שיהיו לו הכנסות, עם דורון עמית מלווה עסקי או בלעדיו. במקרים רבים תזרים המזומנים נתקע בתקופות הללו ללא הכנסות, אך ההוצאות ממשיכות לזרום.
חישוב מחדש של ההתנהלות העסקית
כאשר חושבים על מהלכים שיווקיים בתקופות הללו, יש לבצע רק פעולות שהסיכוי שיצליחו הן גבוהות מאד, כדי לא להיקלע לסיכונים שעלולים להשפיע על חיוניות העסק.
אחת השיטות שהן בעלות הצלחה אדירה היא הפעלת אתר אינטרנט מקוון. כאשר מבצעים את כל הפעולות הנלוות באופן הראוי, האתר יצליח, יהיו בו מכירות רבות והוא יכניס כספים לקופת החברה שמתרוקנת בימים של חוסר וודאות.
השלבים הנכונים:
- הקמת אתר אינטרנט מקוון שיוצגו בו כל המוצרים שהחברה משווקת באופן מפורט ועל פי קטגוריות. חלוקה על פי מידות, צבעים, גדלים, רמות, או כל חלוקה שמתאימה למוצרים הייחודיים של החברה.
- אתר רספונססיבי שיתאים גם לגולשים דרך הטלפון הסלולרי שיוכלו לבצע דרכו פעולות של רכישה.
- מתן אפשרות לשלם בכל אמצעי התשלום הנדרשים כמו כרטיסי האשראי ו – PAY PAL.
- תיאום משלוחים באופן מתוחכם, הכולל הן משלוחים מהירים והן מעקב של הלקוחות אחר מיקומה של החבילה.
בימים של חוסר וודאות, עסקים רבים מצליחים לשרוד רק בזכות אתרי אינטרנט אינטראקטיביים יעילים ושירות לקוחות ברמה גבוהה.
פעולות שיווקיות
כדי לבצע פעולות שיווקיות מוצלחות, מומלץ לבצע מחקר שוק עם יועץ שיווקי כדי לראות מהם פלחי השוק המתאימים למוצר זה או אחר. לפנות רק לנתח שוק זה באמצעות הרשתות החברתיות, עם דף נחיתה מסקרן והצעה לפעילות מרתקת כדי שיחשפו למוצרים ובהמשך ייכנסו לאתר האינטרנט המקוון ויצללו פנימה. משם הדרך לתשלום עבור פריטים שמתאימים להם, היא לעיתים די קצרה.
למדו כיצד ייעוץ עסקי יוכל לסייע לכם בתקופה הזו