עסקים קטנים נהנים לעיתים מהרבה יתרונות שעסקים בסדר גודל אחר לא יכולים לקבל. היכולת להתחדש, להשתנות, למתג את עצמם שוב ושוב, ובעצם למנף את עולם השיווק האינטרנטי בצורה יוצאת דופן הוא יתרון עצום.
שיווק באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים הוא לעיתים כרטיס הכניסה לעולם של העסקים הגדולים, ומוטב להבין את האפשרויות וההזדמנויות לפני שצוללים פנימה. לעיתים ניתן לבצע מהלך שיווק אינטרנטי לעסק קטן מדי, שלא מסוגל להתמודד עם כמות הלקוחות שתגיע לפתע, מה שייצור אפקט הפוך מהמתבקש.
אז איך עושים שיווק באינטרנט לעסקים קטנים
הצעד הראשון הוא עיצוב אתר חכם. השיווק של העסק שלכם מתחיל בצורה האורגנית, בבנייה נכונה וחכמה של אתר יעיל, נגיש ונוח לשימוש. כמו עיצוב של חלון ראווה יפה ומושך, כך האתר שלכם (אם אין לכם – עליכם לבנות אתר!) הוא הפנים שלכם ברשת, וכל גולש שמגיע צריך להתאהב. אהבה ממבט ראשון היא המטרה של שיווק אינטרנטי חכם לעסקים קטנים.
השלב הבא הוא כמובן שיווק אקטיבי, בצורה של מודעות בתשלום. דרך זו מתאימה למי שרוצה להניע את העסק במהירות וביעילות, ולייצר תנועת לקוחות ראשונית כדי להרגיש את העסק פועם. שיווק באינטרנט לעסקים קטנים מתחיל בגוגל, ובמערכת המודעות בתשלום.
הדרך הנכונה לעשות שיווק מסוג זה היא להוציא מינימום כסף תוך יצירת מקסימום לקוחות, וזה ניתן לעשייה רק עם מומחה לתחום, שיריץ אתכם בתקופה של בדיקות עד להגעה למהלך השיווק האינטרנטי האופטימאלי לעסק הקטן שלכם.
רשימות תפוצה ועמודי נחיתה
שיווק הוא לרוב לא עניין של "מכה אחת וסיימנו", אלא מהלך עסקי מחושב של ראיה לטווח ארוך, כמו כל מהלך בעסק שלכם. ישנם כלים שונים של שיווק באינטרנט לעסקים קטנים ושניים מהם הם רשימות התפוצה ועמודי הנחיתה.
עמוד נחיתה הוא עמוד קצר, מעוצב בצורה מדויקת, ועם טקסט חד, ברור ומפתה, כזה שיגרום לאנשים ליצור אתכם קשר, להשאיר את הפרטים שלהם, או לבצע כל פעולה שאתם רוצים. מדובר במהלך חכם ויעיל במיוחד.
רשימת תפוצה היא דרך לשמור על קשר עם לקוחות ועם לקוחת פוטנציאלים, והדרך ליצור מערכת יחסים בריאה שתגרום לפוטנציאל להתממש לכדי לקוח, וללקוח קודם להפוך ללקוח חוזר.