שיווק שותפים היא דרך חדשנית אשר הומצאה לאור השימוש הרב בנכסים דיגיטליים של העסקים השונים, בכל תחומי הפעילות האפשריים. באמצעות שיתוף פעולה זה אפשר לייצר הכנסה פאסיבית שיוצרת בסיס התנהלות קבוע וחשוב עבור העסק.
שיווק שותפים
שיווק שותפים מתבטא בדרכים רבות כמו לדוגמה שתילת קישור באתר מסוים העוסק בתחום ספציפי. מי שקורא את המאמר המרתק לוחץ על הקישור ומגיע לאתר של עסק אשר עוסק בתחום רלוונטי זה. בדרך זו הגולש מגיע לעסק שעוסק בנושא שנחוץ לו עליו מידע, או שהוא רוצה לרכוש בו מוצרים מסוימים. כך קוצרה הדרך עבור גולש זה והוא כבר נהנה מהמידע באתר המקצועי שאליו הוא הגיע.
כאשר מדובר בנכס דיגיטלי שהושקעה בו עבודה רבה, האפקטיביות שלו היא עצומה כיוון שגולשים רבים מגיעים אליו וכך התהודה היא עצומה.
כל מי שמטמיע את הקישור שלו, מקבל תשלום עבור כל הקלקה של גולשים אקראיים שהאתר מעניין אותם. אם מדובר באופציה של באנר פרסומי, מודעה או קישור.
רשת שותפים חוצה גבולות
בתחומי עניין מסוימים כדאי לבצע שיווק שותפים אשר כולל אתרי אינטרנט עצומים במרחב הגלובלי כמו האתר של גוגל שפותח דלתות רבות ללקוחות. אפשר לשלב סרטונים וויזואליים שמעלים בערוץ יוטיוב וכך קולטים קהל רב, אשר אוהב מאד את הסרטונים הענייניים והמרתקים בכל נושא בעולם.
פרסום ממומן – PPC
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת פרסום נרחב היא פרסום ממומן. היתרון שלו הוא שאפשר להחליט מראש על תקציב מסוים, לעקוב אחר התוצאות באופן מפורט ביותר ובהתאם למסקנות לבצע שינויים בקמפיין, להוסיף או לגרוע משהו. מהלך ממוקד ומדויק זה יוצר בדרך כלל פרסום מצוין ומעלה באופן חד את כמות הגולשים שנכנסים לאתר.