בכל ארגון קיימת חלוקה של מחלקות, כך שלכל אחת מהמחלקות יש את הייעוד המקצועי שלה לתהליכים הארגוניים של החברה. לדוגמה מחלקת הנהלת החשבונות עוסקת בנושאים הפיננסיים של הארגון, מחלקת המחשוב במערכות חומרה ותוכנה בהן הארגון משתמש באופן שוטף, וכן גם מחלקת משאבי אנוש המעניקה שירות אישי ומקצועי לרווחתם של העובדים בארגון.
בחברות וארגונים גדולים בהם מספר העובדים הוא גדול, יש צורך בניהול משאבי אנוש יעיל ונוח המאפשר להעניק שירות מקצועי לכל עובד בחברה. כדי שחברות כאלו יוכלו "להשתלט" על הצרכים הארגוניים והבסיסיים של העובדים, רצוי שהם יעשו שימוש במערכת של פורטל משאבי אנוש.
מהו פורטל משאבי אנוש?
מדובר על מערכת ארגונית חכמה המאפשרת לעובדים ליצור קשר רציף עם מחלקת משאבי אנוש, וכן גם ליצור תקשורת טובה ונוחה יותר של המחלקה עם העובדים הרבים הקיימים בארגון. לרוב מחלקות משאבי אנוש מתעסקות באינספור טפסים בירוקרטיים שונים הקשורים לתנאי העסקה של העובדים, ולכן באמצעות פורטל משאבי אנוש ניתן לייעל את השימוש בטפסים הללו ולסדר את כולם במקום אחד.
נוסף לתהליכי תקשורת יעילים מול העובדים בחברה, המערכת תסייע למחלקת משאבי אנוש לנהל את תהליכי הגיוס והקליטה של עובדים חדשים לחברה. כך כל עובד במחלקה יוכל לקבל מידע בכל זמן נתון על משרות מאוישות או כאלו שנותרו פנויות, כמות מסמכי קורות החיים שעדיין לא עברו תהליכי מיון וסינון וכו'.
מה היתרונות בשימוש עם פורטל ארגוני המותאם אישית לחברה?
שימוש יעיל עם פורטל משאבי אנוש בכתובת https://www.kopelreem.com נתון לצרכים הארגוניים של כל חברה, ולכן מומלץ שכל ארגון יבצע חיבור אל פורטל המותאם אישית לצרכים המקצועיים של החברה. כך עובדי המחלקה והעובדים יוכלו לעשות שימוש טוב יותר במערכת, והתהליכים הארגוניים של החברה יהיו מסודרים ומקצועיים יותר.