פייסבוק, היא כעת אחת מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ. ככל שהענקית החברתית גדלה ליותר מ- 2.7 מיליארד משתמשים פעילים, היא גם הרחיבה את רשת הפרסום שלה, כך שתתאים למגוון רחב של עסקים.
פרסום בפייסבוק
בימינו, הרבה מהיתרונות של פרסום בפייסבוק ברורים יותר, אבל לפרסום בתשלום יש הרבה מורכבויות.
חשוב להבין מה פייסבוק מציעה לעסקים וכיצד רשת המודעות בתשלום שלה בנויה, כדי להציע שלל אפשרויות פרסום לפני שתוכלו לראות כיצד היא עשויה לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים.
מה כדאי לדעת על פרסום בפייסבוק
נתח השוק של פייסבוק לפרסום דיגיטלי, קרוב ל- 20%, מה שהופך אותה לאחת האפשרויות הגדולות ביותר לפרסום, מאחורי גוגל בלבד. בנוסף, מגפת נגיף הקורונה של 2020, נתנה לפרסום הדיגיטלי כמה תנודות בלתי צפויות.
ההכנסות של פייסבוק ברבעון השני של 2021 הן הרבה מעבר ל- 18 מיליארד דולר, עלייה של 11% לעומת 2020 ועלויות פרסום ממוצעות, נמוכות גם מהשנה שעברה.
ככל שהעולם מסתגל לירידה בתנועת הגולשים בחנות ותוצאות נמוכות יותר, זה רק הגיוני לשקול את היתרונות של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם.
מיקרו-מיקוד לקהלים המדויקים שלכם
פרסום במדיה חברתית עבור רוב הפלטפורמות, אומר שתצטרכו לתת למפרסמים את היכולת למקד מודעות לקהלי היעד שלהם באמצעות נתונים ממשתמשים – ופייסבוק אינה שונה בנושא זה.
למעשה, אחד היתרונות העיקריים של פרסום בפייסבוק, הוא שהפלטפורמה עשירה מאוד בנתונים. אתם יכולים למקד במיקרו לקהלים המתאימים ביותר לעסק שלכם.
לפייסבוק, יש רמת פירוט מדוקדקת המאפשרת לכם לצמצם את הדמוגרפיה של כל מודעה שאתם מריצים. עסקים, יכולים ליצור מודעות כדי לצמצם את קהלי היעד שלהם עבור פלחי שוק לבחירתם.
> קבלו מידע על בניית חנות וירטואלית שממירה גולשים לקונים