Marketips

  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים
  • הבית/
  • טכנולוגיה ואינטרנט /
  • מערכת לדיוור אלקטרוני

מערכת לדיוור אלקטרוני

rachel מאי 16, 2022 השאירו תגובה 46

מערכת דיוור אלקטרוני זו מערכת חכמה שיושבת בענן (כלומר בשרתי החברה), תוכנה אינטרנטית, אשר עוזרת לעסקים, מוסדות וארגונים המחפשים דרך לשמירה על קשר עם הלקוחות, הנמענים שלהם והעברת מסרים, כאשר אחת הדרכים ליצירת הקשר היא באמצעות הדואר האלקטרוני-שליחת מיילים.

מערכת לדיוור אלקטרוני נגישה מכל מקום ואינה מצריכה הורדת תוכנה למחשב מסוים.

המערכת היא בדר”כ חינמית, כאשר התשלום הינו עבור רכישת חבילת הודעות סמס/מיילים בלבד.

אז מה זה דיוור אלקטרוני?

דיוור אלקטרוני הוא שם אב למגוון רחב של פעולות שיווק והפצת אינפורמציה באמצעים דיגיטליים, כגון: דואר אלקטרוני, מסרון או באמצעות אחת מן האפליקציות למסרים מיידים כגון וואטצאפ.

השימוש במערכת דיוור אלקטרוני הוא נפוץ למדי בחברות מסחריות ובארגונים, וזאת מכמה סיבות:

  1. רשימת תפוצה מאפשרת העברה מיידית של מידע למספר רב של נמענים בעלויות קטנות בהרבה מאמצעים אחרים. בהשוואה למשלוח דואר כתוב או להפקת ניוזלטר מודפס העלויות הכרוכות בדיוור אלקטרוני הן קטנות בצורה דרסטית, במיוחד כאשר מדובר במספר רב של נמענים.
  2. אפקטיביות גבוהה: שכן על פי הערכות מעל למחצית מהמשתמשים באינטרנט בודקים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על בסיס יום-יומי.
  3. להבדיל משיטות אחרות, ניתן לחשב בקלות יחסית ובאופן מדויק את ערך ההחזר על ההשקעה (ROI). כלומר, ניתן לדעת בכל רגע כמה אנשים הגיבו לדיוור בצורה הרצויה וביצעו את הפעולה שאליה כיוון הדיוור (למשל רכישה או הזמנת שירות).
  4. משך המשלוח של דיוור אלקטרוני הוא קצר מאוד (יכול לנוע בין שניות בודדות למספר דקות).
  5. ניתן לנטר את הפעילות של קמפיין דיוור אלקטרוני באמצעות שיטות שונות כגון מדידת כמות ההודעות שנפתחו, כמות הלינקים שעליהם לחצו הלקוחות, הודעות שגיאה של ספקי הדואר וכו'. בשיטה זו מקבלים המדוורים משוב, חיובי או שלילי, לגבי הדיוור וכך ניתן להסיק מסקנות לקראת הדיוור הבא.
  6. מפרסמים יכולים להפוך לקוחות ללקוחות חוזרים בקלות יחסית ובאופן אוטומטי (למשל, לאחר שהלקוח קונה מוצר כלשהו, ניתן לשלוח אליו דיוור אלקטרוני המציע לו הרחבות ושיפורים ספציפיים למוצר או לשירות שקנה).
  7. דיוור אלקטרוני מתבצע ללא שימוש בנייר ולכן הוא מועדף מבחינה אקולוגית.

בעולם השיווק, דיוור אלקטרוני (כמו הפצת סמס) נחשב הרבה פעמים אחד הכלים הכי אפקטיבים ליצירת קשר עם הלקוחות וגם יכול להגדיל את תנועת הלקוחות לעסק או לאתר.

 

rachel
2022-05-16
שתף סיפור:
← הקודםהחשיבות בסרט תדמית למוצר
הבא →הצטרפות לפלאפון – חבילת תקשורת לעסקים
rachelirub@gmail.com'

נכתב על ידי rachel

הצג את כל המאמרים על ידי rachel

מאמרים קשורים

  • איך בוחרים שרת וירטואלי?

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    הסרת תוצאות שליליות בגוגל – האם זה באמת אפשרי? 

  • הצטרפות לפלאפון – חבילת תקשורת לעסקים

  • החשיבות בסרט תדמית למוצר

  • עוסקים בבניית אתרים? אתם חייבים ספק איכותי, חזק ומהיר!

השאירו תגובה ביטול תגובה

כתובת הדוא ל שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים *

מאמרים נבחרים

  • עסק קטן – הצלחה גדולה: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

    932310 צפיות
  • איך תעשו בדיקת מהירות לאינטרנט שלכם?

    925932 צפיות
  • צבע אדום

    שלא נצטרך: מערכת התראות צבע אדום

    924679 צפיות
  • פיתוח אפליקציות

    בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

    922185 צפיות
  • בניית אתרים בזול

    אל תצאו פריירים: בניית אתרים לעסקים בזול

    920642 צפיות
  • איש מצליח

    אם אין לכם מסלול להצלחה, בעוד 15 שנה הלקוחות שלכם ינטשו!

    920433 צפיות
  • עבודה בתנאים מעולים. שווה את זה?

    4 דרכים לגייס הון  לעסקים

    919208 צפיות
  • עבודה בשוק ההון מהבית

    התשובה לשאלת מליון הדולר: מה זה שיווק באינטרנט

    918199 צפיות
  • מיתוג

    מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

    917471 צפיות
  • כבלים

    היכן ניתן לרכוש כבלים איכותיים באינטרנט?

    916932 צפיות
  • דף הבית
  • אפליקציות
  • טכנולוגיה ואינטרנט
  • עיצוב ובניית אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • כספים ופיננסים

כל הזכויות שמורות © 2014 - Marketips.co.il.