כולנו יודעים את החשיבות של אינסטגרם לעסק שלנו. זהו כלי נהדר לקידום המותג והמוצרים שלך. עם זאת, זה יכול להיות קצת מכריע עבור מתחילים בתחום שלא יודעים איך לקדם את המותג שלהם באינסטגרם.
כתוצאה מעלייתה של אינסטגרם וצמיחת המשתמשים בה, מותגים החלו להשתמש בה ככלי שיווקי. הם משתמשים בו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. לעתים קרובות הם מפרסמים תמונות מעניינות בחשבונות שלהם. אבל לא תמיד הם עושים זאת בצורה יצירתית.
דרכים לקידום באינסטגרם
קידום באינסטגרם יכול להיעשות במספר דרכים עליהן נפרט כאן:
קידום ממומן
קידום ממומן של עמוד האינסטגרם שלכם עלי ידי טרגוט קהל היעד שלכם: גיל, מין, תחומי עניין ומקום גאוגרפי.
היתרון בקידום הפוסט שלכם הוא שאתם יכולים להגיע לקהל גדול יותר ולקבל יותר מעורבות בפוסטים שלכם, מה שיכול להוביל ליותר עוקבים.
פוסטים מקודמים באינסטגרם גם נותנים לכם תובנות לגבי ביצועי התוכן שלכם ומי רואה אותו, מעבר לקהל הרגיל שלכם בלבד.
אילו תכנים ניתן לקדם: תמונות, סרטונים, קרוסלות, סיפורים, פוסטים עם תגי מוצר
פוסטים מוגברים יופיעו בסטוריז. אם יש לכם חשבון אינסטגרם מקצועי וקידום זמין, תראו Boost Post כאפשרות כשאתם מעלים פוסט לעדכון שלך.
קניית עוקבים
אופציה נוספת לקידום באינסטגרם היא לקנות עוקבים. ככל שיש לכם יותר עוקבים ולייקים כך העמוד שלכם ייחשף ליותר אנשים. יש היום חברות שמתמחות בכל הקשור אל קניית עוקבים אמיתיים. , אבל יש גם הונאות. אל תקנו עוקבים באמצעות בוטים וחשבונות מזויפים אלא רק דרך חברה שמתמחה בתחום.
קידום אורגני
תוכלו לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם באופן אורגני על ידי יצירה של תוכן מעניין (סרטונים, תמונות, תוכן). יצירת תוכן מעניין תגרום לאנשים לרצות לעקב אחריכם. כדי לעשות זאת עליכם להיות יצירתיים ופעילים כל הזמן. מלבד זאת תוכלו להשתמש ברשתות האחרות שברשותכם כמו טיקטוק ופייסבוק ומשם לשלוח לינק לעמוד האינסטגרם שלכם.