דפי נחיתה הם הצעד הראשון שמשתמש עושה בעת ביקור באתר. זהו הדף שמבקר רואה כשהוא נוחת באתר שלך מתוצאת חיפוש, מודעה או מקור הפניה אחר.
דף הנחיתה הוא לרוב העמוד החשוב ביותר באתר האינטרנט שלך ויכולים להיות לו אחוזי המרה גבוהים אם זה נעשה נכון. עם זאת, עם כל כך הרבה סוגים שונים של דפים ליצור עבור כל עסק נתון, זה יכול להיות קשה למצוא את הזמן והמשאבים ליצור את כולם.
כיצד דפי נחיתה משרתים את העסק שלנו?
דף נחיתה הוא כמו מודעה, אלא שהוא לא מודעה – זה רק תוכן. אז כשאתה עושה את דפי הנחיתה שלך, אל תחשוב על מה אתה מוכר או כמה כסף אתה רוצה להרוויח. חשבו מה קהל היעד שלכם רוצה ומה הוא צריך לדעת כדי לעשות איתך את הצעד הבא.
דף נחיתה אינו נוגע רק לתנועת תנועה והמרות, אלא גם בבניית אמון עם צרכנים. דפי נחיתה לעסקים יכולים לעזור לעסקים לבנות קשרים עם לקוחות על ידי מתן תוכן רלוונטי שעוזר להם להבין טוב יותר את הצרכים שלהם.
סוגים שונים של דפי נחיתה
- דפי נחיתה אינפורמטיביים: אלה עוזרים לאנשים להבין יותר על המוצר או השירות שלך על ידי מתן מידע שהם צריכים כדי לקבל החלטה אם הם רוצים לקנות או לא. לדוגמה, אתר נסיעות עשוי להציג את היעדים השונים שלו עם פסקה קצרה על כל אחד מהם. דפי
- דפי נחיתה בעסקאות: אלו הם הדפים שבהם אנשים מבקרים כאשר הם רוצים לבצע רכישה או לבצע פעולה בשמך. לדוגמה, אם החברה שלך מוכרת מוצר ורוצה להדגים את האיכות של המוצר הזה, תגדיר דף נחיתה שבו אנשים יכולים לקרוא ביקורות או לרכוש את המוצר.
- דפי נחיתה בלכידת לידים: אלה משמשים לאיסוף פרטי יצירת קשר של מבקרים, כך שמישהו עם תוכן רלוונטי יותר יוכל ליצור איתם קשר מאוחר יותר. לדוגמה, אם יש לך פציעה אישית
צרו קשר עם ריקס שיווק דיגיטלי לעסקים וצרו יחדיו דפי נחיה מעולים!