בנק דיסקונט לישראל בע״מ הוקם לראשונה בישראל עוד בימי המנדט הבריטי והוא פועל עד עצם היום הזה. כתוצאה ממשבר המניות, הבנק הולאם על ידי המדינה אך לאחר כמה שנים, המדינה העבירה את הבנק לידיים פרטיות.
היום מחזיקה המדינה בחלק ממניות הבנק, זאת במטרה להעביר את החלק שברשותה. לקוחות בנק דיסקונט נהנים משלל של פעולות אותן הם יכולים לבצע דרך אתר האינטרנט של הבנק. דרך האתר, תוכלו ליצור קשר עם הסניף שלכם, לפתוח חשבון Online, להנות משלל הלוואות ופקדונות במבצע ולקבל מידע כללי במגוון של נושאים החל משירותי מט״ח, דרך מידע על נדל״ן ועד לקבלת הודעות ועדכונים על עמלות, וריביות. בנוסף, תוכלו להעביר דרך האתר כספים, להתעדכן במצב החשבון שלכם ועוד. בימים בהם כמעט כל פעולה מתבצעת בקלות ובמהירות דרך האינטרנט, גם לקוחות בנק דיסקונט- פרטיים ו/או עסקיים נהנים משירות מהיר, איכותי וזמין.
תקשורת באמצעות ערוצים ישירים
מנהלי שירות הלקוחות של בנק דיסקונט מבינים את הצורך ההולך וגובר של לקוחותיהם השונים לקבלת שירות איכותי, מקצועי ומהיר, זאת בשל הרצון להיות תמיד ראשונים, בקדמה הטכנולוגית היוצרת מצב שבו לעסקים שמעניקים שירות גרוע אין כאן מקום. בשל כך כמות הערוצים הישירים המאפשרת ללקוחות הבנק להישאר מעודכנים היא כה רחבה ומתפרסת על פני מגוון ערוצים, באמצעות שימוש בשירותי דיסקונט באינטרנט, אפליקציית דיסקונט, דיסקונט ב- sms, דואר דיסקונט, טלבנק מענה קולי ופתיחה של עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ. פלטפורמות רחבות אלו מאפשרות לבנק דיסקונט להציע ללקוחותיו את השירות הטוב והמתקדם ביותר. בנוסף, הבנק לוקח חלק ממאגר העסקים שהתאגד תחת אתר אינטרנט אחד: שירות נט, שדוגל בשיטה מעט אחרת במטרה לספק שירות איכותי לקשת רחבה של צרכנים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט: www.sherut.net, לציין שאתם רוצים לקבל שירות מבנק דיסקונט ונציג מטעם הבנק יחזור אליכם במהירות. הרעיון מתבסס על כך שהזמן של כולנו יקר ואין אנו רוצים לחכות ולהתעצבן על קו הטלפון, עד שנציג יוכל לקבל את פנייתנו.