פרסום במגזר הערבי הוא תחום חדש יחסית. עם עלייתו של השיווק הדיגיטלי, הוא הופך ליותר ויותר פופולרי.
המגזר הערבי הוא אחד מהמגזרים הצומחים ביותר בעולם. בעולם הערבי יש אוכלוסייה עצומה, מה שאומר שמפרסמים יכולים להגיע למיליוני אנשים עם המודעות שלהם. בנוסף לכך, השוק הערבי מציע הזדמנויות רבות למותגים להרחיב את עסקיהם ולהפיק רווחים.
היתרונות של הכוונה לשוק הערבי
פרסום דיגיטלי מאוד צומח בעולם הערבי וחלק חשוב במגמות השיווק המודרניות. היא מאפשרת למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר, שכולל ערבים צעירים שיש להם סיכוי גבוה יותר להיות במכשירים הניידים שלהם מאשר לצפות בטלוויזיה.
פרסום במגזר הערבי משמש מותגים כדי להגיע לצרכנים באמצעות ערוצים ופלטפורמות שונות, לרבות מדיה חברתית, מנועי חיפוש ופרסומות מקוונות.
כיצד למכור מוצרים ושירותים בעולם הערבי?
הדרך הטובה ביותר לפרסם באזור זה היא על ידי התאמת אסטרטגיות יעילות שרלוונטיות מבחינה תרבותית לערבים. זה כולל שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ויוטיוב לקמפיינים פרסומיים; עריכת מחקרים וסקרים מול לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים; כולל תוכן בשפה הערבית באתרי אינטרנט; ושימוש בהודעות SMS לקמפיינים פרסומיים.
אל מי תוכלו לפנות כדי לקדם את העסק שלכם במגזר הערבי?
הפרסום הערבי שונה מאוד משווקים אחרים בשל התרבות וההיסטוריה הייחודית שלו. יש לו כמה תכונות ייחודיות שלא נמצאות באזורים אחרים כמו הדגש שלו על רגשות וסיפורים ולא רציונליזם או אובייקטיביות.
מגמות השיווק המודרניות בעולם הערבי כוללות פרסום דיגיטלי שמציעות חברות כמו סקופ פרסום. השימוש במדיה דיגיטלית גדל בשנים האחרונות וצפוי לעלות עוד יותר. משרדי פרסום מסוגלים לסייע לבעלי עסקים להגיע אל קהל היעד שלהם בקלות. המדיה הדיגיטלית הייתה חלק מרכזי בשינוי זה והיא סייעה למפרסמים להגיע לקהל הרצוי שלהם בצורה חסכונית.
אסטרטגיות פרסום לערבים הן יעילות ביותר כאשר הן עוקבות אחר מגמות שיווק דיגיטליות הרווחות בשוק הערבי.