סרטי גיוס מעסיקים הם טרנד חדש בענף הגיוס. הם משמשים חברות רבות כדי למשוך כישרונות ולהניע יותר מועמדים.
המטרה העיקרית של סרטי גיוס מעסיקים היא להראות את הערכים והתרבות של החברה, כישורים, הזדמנויות והטבות שהם מציעים. הם גם עוזרים לחברות לגלות מה העובדים שלהן רוצים מהם, כמו גם מה הם יכולים להציע לעובדים הפוטנציאליים שלהם.
הסרט יכול לשמש ככלי שיווקי למשיכת כישרונות או שהוא יכול לשמש במהלך תהליך הראיון על מנת לוודא ששני הצדדים נמצאים באותו עמוד לפני הגשת הצעה. סרטי גיוס מעסיקים מספקים דרך טובה למשוך את העובדים הטובים ביותר ולהציג את תרבות החברה שלך.
הצלחתם של הסרטים הללו היא בידיו של המגייס. הם צריכים לדעת מה הם מנסים להשיג עם הסרט, למי הם יפנו, ואיזה מסר הם רוצים שהקהל שלהם ייקח ממנו.
סרטי גיוס מעסיקים הם דרך חדשה לגייס את העובדים הטובים ביותר. הם כלי נהדר עבור אלה שצריכים למצוא את המועמדים הטובים ביותר ולוודא שהם מקבלים את ההתאמה המתאימה לחברה שלהם.
לפרטים על הפקת סרטי תדמית וגיוס מעסיק >>>
איך עושים סרט גיוס?
סרט גיוס המעסיקים הוא קונספט חדש בגיוס עובדים. זהו סרטון קצר שמספר סיפור של מי אתה ומה אתה מחפש בעובד. אורך הסרטון הוא בדרך כלל בין 2-5 דקות וניתן ליצור אותו בכל מדיום כולל סרט, אנימציה, צילום וכו'.
סרטי גיוס המעסיקים מספרים סיפורים על תרבות החברה, הערכים, החזון והייעוד שלך וכן על מה שאתה מצפה מהעובדים שלך. ניתן להשתמש בסרטים אלה ככלי שיווקי על ידי הצגת הסיפור שלך באמצעות חזותיים ואמצעי סאונד כדי למשוך מועמדים פוטנציאליים.
סרטי גיוס מעסיקים נעשים כדי לעזור לעובדים פוטנציאליים למצוא את העבודה הטובה ביותר. הם בדרך כלל קצרים, באורך של כ-2-3 דקות, ולעתים קרובות מתמקדים בתרבות ובערכים של החברה.