בשנים האחרונות רבים קונים את המוצרים, האביזרים והשירותים בהם הם מעוניינים באמצעות האינטרנט. כיוון שהמרחב הווירטואלי הוא מרחב ענק, חשוב לוודא שקונים את כבלים או כל מוצר חשוב אחר בחנות איכותית ובעל מוניטין שיכולה להבטיח מוצרים איכותיים.
מרחב וירטואלי- קונים ברשת
נכון להיום רוב האנשים מחליטים לקנות כבלים ושלל מוצרים משלימים וציוד חשמלי בחנויות שונות באינטרנט. הבעיה היא שחלקם מחליט לקנות באותה חנות וירטואלית לא מוכרת שממוקמת במדינה אחרת וזאת משום שהיא מציעה את הכבלים הדרושים במחירים אטרקטיביים ביותר. בנוסף, יש לקחת בחשבון שהקונה אינו יודע את הדברים הבאים:
- אמינות– האם המוצרים אכן יישלחו אליו.
- איכות– האם אותם כבלים איכותיים ולא יזיקו למכשירים החשמליים אליהם מחברים אותם.
- עמידות– האם מדובר על כבלים חזקים וגמישים שיחזיקו מעמד לאורך תקופה ארוכה.
- אחריות– האם יש אחריות על המוצר, לכמה זמן, מה היא כוללת, האם צריך לשלוח את הכבלים חזרה למדינת היעד הרחוקה במקרה של תיקון או פגם במכשיר ומיהו אותו יצרן שמספק אחריות על הכבלים שהוזמנו.
- תקינות– חשוב לדעת שקניית מוצרים שאינם איכותיים, כמו למשל כבלים חשמליים שלא עברו בדיקות נחוצות ואין עליהם תו תקן יכולה לגרום נזק לשאר המכשירים אליהם מחברים אתת הכבלים.
כבלים איכותיים- אז איפה קונים?
כבלים איכותיים קונים רק בחנות בעלת מוניטין מוצלח. כאן ההמלצה היא לא להסתכל על המחיר, אלא להסתכל על הפידבקים החיוביים על החנות באינטרנט, על השנים בהם היא קיימת, על כך שהיא מספקת אחריות על כל מוצריה, על כך שלחנות יש "אבא ואימא" אליהם ניתן לפנות בדמות כתובת דואר אלקטרוני ומוקד תמיכה ושירות ישראלי.