החברה שמספקת פתרון מבוסס ענן לניהול ההון האנושי משדרגת ומציעה אפליקציות חדשות.
השנים האחרונות, שהיו קשות עבור המשק וממש לא פשוטות גם עבור שוק התוכנה, היו שנות פריחה ושגשוג עבור הוונדורים השונים שהציעו פתרונות לניהול הון אנושי. הצורך של ארגונים בטאלנטים ובטאלנטים בלבד לצד הצורך בהתיעלות, בדיוק ובחיסכון בזמן ובתהליכים בתוך מחלקת משאבי אנוש – הולידו צורך ואולי אף תלות במערכות משאבי אנוש מתקדמות.
המגמה הזו הובילה להתחזקותן של החברות המובילות בשוק תוכנת משאבי אנוש לצד חדירתם של שחקנים חדשים בתחום וכל זה הוביל ועדיין מוביל את הענף לפיתוח וחדשנות. הצורך הגובר של הארגון בפתרונות יעילים יותר לניהול שכר והטבות, הערכות עובדים, הדרכות, גיוס ועוד, לצד הצורך של יצרני התוכנות לייצר בולטות ולצבור יתרון תחרותי – הובילו לתקופת תור הזה של טכנולוגיית משאבי אנוש. ועל רקע זה אחת החברות המובילות את התחום מוכיחה שוב שהיא לא נחה על זרי הדפנה ולו לרגע.
אורקל, המציעה לארגונים תוכנת משאבי אנוש לניהול גיוס, שכר והטבות, הדרכה ושאר תחומי אחריות של משאבי אנוש, הכריזה לאחרונה על שדרוג המערכת.
התחרות של אורקל עם חברות מובילות בענף תוכנת משאבי אנוש, דוגמת Salesforce או Workday מובילה אותה לשאוף לחדשנות ללא הפסקה.
החודש (ב-24 בספטמבר), אורקל השיקה רשמית את ה-
וכן הציגה כמה שדרוגים למערכת ההתחברות לשירות מבוסס ענן (מבוסס רשת).
בידיעה שהתפרסמה מטעם אורקל באתר EWeekמסרה הנהלת אורקל כי בשנים האחרונות הפך תחום ניהול משאבי אנוש ובפרט תחום הגיוס למדע מדויק וזאת בעקבות הצורך של הארגון במידע אמין ומדויק על העובדים / המועמדים בהיבטים של: בדיקת רקע, בדיקות ביטחוניות והערכות מסוגלות. ארגונים מחפשים אחר פתרונות מבוססי ענן כדי לתכנן ולבנות נכון את מערך כוח האדם שלהם.
על רקע זה, אורקל משיקה כעת את העדכונים האחרונים למערכת ניהול הון אנושי שכוללים אפליקציות ופיצ'רים ייעודיים לגיוס וניהול עובדים תוך דגש על הצרכים העיקריים של משאבי אנוש כיום והם: כלים לגיוס וניהול עובדים ברשתות החברתיות, סנכרון בין אפליקציות וגישה הוליסטית יותר לניהול ההון האנושי, מיתוג מעסיק ברשת ובפרט ברשתות החברתיות ותחום חדש שנהנה מביקוש גובר בקרב ארגונים והוא: איתור מידע על עובדים ומועמדים, בדיקת רקע / עבר תעסוקתי של מועמדים ואימות נתונים. שדרוג מערכת ניהול ההון האנושי של אורקל שם לו למטרה לייצר פתרונות לצרכים אלה.
אז מה חדש בגרסה החדשה של מערכת ניהול ההון האנושי של אורקל?
Social network integration
אפליקציות שעוקבות אחר 'תדמית' העובדים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד). מידע זה שנאסף מהרשתות החברתיות מסייע למחלקת משאבי אנוש בכך שהוא מאפשר להם לדעת איזו תדמית העובדים יצרו לעצמם ברשת החברתית. המידע הזה נותן למנהלי משאבי אנוש ולמנהלי הגיוס כלי לבחון מהי מידת ההשפעה של העובדים / המועמדים ומהן החוזקות שלהם כפי שאלה באות לידי ביטוי ברשתות החברתיות המובילות.
Streamlined succession planning
חיבור בין הממשקים: הערכת עובדים, מאגר טאלנטים ו- Succesion Plans
באמצעות חיבור זה מחלקת משאבי אנוש מקבלת תמונה רחבה והוליסטית יותר על הטאלנטים שלה.
Improved accessibility to HR Insights
אפליקציית אנדרואיד חדשה מאפשרת לעובדים לבצע פעולות הקשורות לתחום משאבי אנוש ממחשבים חיצוניים או ממכשירים פרטיים שיש ברשותם (טאבלטים, אייפונים, טלפונים חכמים ועוד).
Centralized performance feedback
כלי זה מאפשר לאנשי משאבי אנוש ומנהלים בארגון להוסיף מידע והערות למאגר הטאלנטים, תוכניות ההצלחה ולפרופילים של טאלנטים. כמו כן, ניתן להגדיר הרשאות כדי להגביל את הגישה למידע רגיש על עובדים כך שהרשאות ינתנו כך לגורמים המתאימים בארגון.
Extended mobile recruitment
שורת כלים חדשים מאשפרת הן למגייסים והן למועמדים להתנהל ביתר קלות תוך שימוש בטלפונים הסלולריים. ניתן להגיש מועמדות, לבחון משרות ולנהל תקשורת ישירה נוחה יותר בין המגייס למועמד דרך תקשורת סלולרית.
Enhance social sourcing
ממשק זה מאפשר לארגון המגייס לשאוב מידע מהרשת על חוויית המשתמש במטרה לשפר את תהליך הגיוס.
אפשרת לארגון לעשות שימוש אופטימלי בטכנולוגיית וידיאו לצורך פרסום רשתי.