להקים עסק זה תהליך מורכב ,כל עסק שרוצה להתפתח צריך לעבור תהליכי שיווק על מנת שיכירו וידעו שהוא קיים. עם השנים הפכו סרטוני התדמית למוצר דיגיטאלי חשוב שמעלה את החשיפה ללקוחות פוטנציאלים. ואכן כך אנו רואים הרבה סרטוני תדמית מופצים ברחבי הרשתות החברתיות, ואתרי האינטרנט על מנת לשפר את הפרסום ולהציג אותו לקהל הרחב. אך השאלה המרכזית שנשאלת היא איך באמת סרטוני תדמית יכולים לסייע לעסק? מה קורה ברגע שלקוח רואה את סרטון התדמית?
נראות העסק
תתארו לכם שאתם נכנסים לחנות בגדים וכל הבגדים מפוזרים על הרצפה, המוכר בחנות לא ממש שם לב שנכנסתם, ובכלל ההרגשה בכניסה לחנות לא ממש נעימה- מה הייתם עושים? ברור עוזבים מידית את המקום ולא חוזרים. סרטון תדמית יוצר חשיפה לבית העסק, אתם רואים מה המקום, מה העסק מציע אם זה מוצרים או שירות, לרוב מי שמנהל את העסק הוא זה שיופיע בסרטון ולכן אתם יכולים לדעת מי עומד מאחורי העסק איך הוא נראה – זה משהו שמאד עוזר לנו כלקוחות להבין מול מי אנו עומדים ולא רק "כעסק" אלא יש מישהו אנושי מאחורי בית העסק. זה משהו שהוא יעיל וחשוב ומסייע להגדיל רווחים.
לקוחות מרוצים
זו לא סיסמא אלא באמת חשוב- ברגע שעורכים סרטון תדמית מומלץ להכניס לתוכו גם המלצות מלקוחות שרכשו את השירות או המוצר שבית העסק מספק, אותנטיות היא חלק בלתי נפרד מיצירת סרטון תדמית וכאשר האדם הצופה רואה כי אכן מדובר בעסק שמספק לו ערך, מקצועיות והנה יש הוכחות לכך- המלצות מלקוחות. הסיכויים שירכוש הם גדולים.
סרטון תדמית קל לקדם
קידום סרטון תדמית קל לקידום הרבה יותר מאתר וזאת משום שאפשר להעלות את הסרטון ביו טיוב, או אפילו באתר עצמו, היום עם עליית הפצת סרטוני התדמית בקרב עסקים יש אנשים בעלי עסק שעושים רק סרטוני תדמית ומייצרים לעצמם קהל לקוחות גדול יותר.
ברגע שיוצרים סרטון תדמית הוא הרבה יותר מושך, מעניין ומסקרן והגולש שוהה יותר זמן באתר מה שמגדיל את הסיכוי שהוא יתעניין בעוד שירות או מוצר של בית העסק.
סרטון תדמית מעורר רגש ואמפטיה אצל הצופה כך הרבה יותר קל לו מבחינה ויזואלית להתחבר למוצר או לשירות של בית העסק.
הפקת סרטון תדמית –זה לא עניין מסובך, יחד עם זאת חשוב להעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית איך עושים זאת? כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום ובכך להגיע לתוצאה הטובה ביותר.